måndag 16 februari 2009


Okej, folket som följt mig här vet om min relation till mina vänner på ComHem och Telia. För nya läsare... FUCK COMHEM, FUCK TELIA!!!




Sådär. Har inte skrivit på exakt 16 dagar och har de två företagen ovan att tacka. Pallar inte berätta en lång historia, men som jag skrev senast har jag flyttat och lämnat min kära barndomshüüd. Inte nog med att jag fick säga adjö till förorten jag föddes i, växte upp i, förorten som gjorde mig till den jag är, fick jag även leva i 16 hela dagar utan internette och tv.




Hade du inte listat ut det by now, ska jag berätta för dig att jag är beroende av musik och ordet beroende är inte ens tillräckligt för att beskriva min situation. Jag är en sjuk man. Har jag inte dagsfärska ljud i min Ipod varje dag, rasar min värld samman. Jag får abstinens, vilket leder till okontrollerat beteende, vilket i sin tur, om du känner mig väl, varken gynnar mig själv eller folk omkring mig. Ska inte gå in på några detaljer, men behöver man musik för att kunna somna, vet man att någonting inte står helt rätt till. Då hajar man också att 16 dagar utan förnyelse är BÄÄÄÄH!


Hursomhelst, vi slutar slösa tid och koncentrerar oss på min återkomst. Jag är tillbaka damer och herrar, precis som elräkningen eller din mammas dammsugare på morgonen, är jag tillbaka och nu är Suquaan-musik i akut behov av ny musik. Men innan jag återgår till att vara bäst i Sverige, måste jag bara få fira min comeback med den bästa återkomstlåten genom tiderna! (Bortsett från Bucks vers that is.)




Har även fått en request från en ung dam vid namn Lucy. 20 år gammal, i sina bästa dagar. Låter det som nåt för dig? Lämna en kommentar!




Eftersom jag förmodligen inte har några läsare kvar vid det här laget, vore det jävligt bussigt om ni informerade era nära och kära att Sveriges bästa musiklangare är tillbaka!


SPREAD THE WORD: MR. SUQUAAN IS BACK, AT FULL AFFECT!


Jag ÄR tillbaka imorgon och då tar jag igen all musik jag gått miste om under dessa 2 veckor! Dessutom ska jag berätta om framtiden här på sidan. Det är tänkt att jag ska börja samarbeta med en annan grym bloggare och bättre kan det knappast bli!!
PUSS SÅ LÄNGE!

1 kommentar:

  1. skäms! jag är fortfarande 19, gör mig inte äldre än vad jag redan är! :(

    SvaraRadera