söndag 1 mars 2009

Bone bone bone bone


Okej, sista dagen av sportlovet och det är dags att sluta lata och åter börja leverera! Vill bara tillägga att har gjort allt annat än att vara lat under lovet och det, i kombination med datavirus, förklarar min frånvaro från musikvärlden de senaste couple of days. Bättre sent än aldrig passar dock ganska bra in för idag kommer jag med en hel del quality! Nyfiken på vad som har hållit mig borta från datorn? Riiing mig! Det är inget som är värt att skriva här.. I'm gone!

Adam Tensta - They Wanna Know (Young Live rmx) (EEEHH...?)
Anthony Mills ft. Adam Tensta - Silent Communication (rmx)

Världens, enligt mig, bästa och kanske mest framgångsrika rapgrupp är tillbaka! För första gången är alla fem åter förenade på allvar och redo att släppa nya albumet Uni-5 som väntas finnas ute 9e Juni. Här är ett smakprov. Nuff respect har samma beat som låten Enemy från Games senaste mixtape, och det är nåt helt nytt för mig att en mix kommmer före originalet. - om det är originalet förstås!)
Bone Thugs-N-Harmony - The Game Ain't Ready
Bone Thugs-N-Harmony - Nuff Respect

Omarion ft. Lil Wayne - Comfort
Cam'Ron - Cookies & Apple Juice
J Holiday - Don't Go
John Legend - Lay Your Head Down
Nipsey Hussle - Payback (tag) (tungheter!)
Ryan Leslie - One In A Million (ingen dj)
Rick Ross ft. Chris Echols - Cigar Music (BAUSS fortsätter langa glödande grejer inför Deeper Than Rap. Oavsett vad som händer utanför musiken, är Ross utan tvekan hetast för tillfället)
Rick Ross ft. Birdman & Busta Rhymes - Shittin On Them
Rihanna - Whippin' My Hair (har fått lite olika info om denna. Vissa säger att det är en diss till Chrille, andra menar att den spelades in redan innan incidenten..)
CNN ft. Mobb Deep - Wobble Wobble

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar