onsdag 4 mars 2009

Taalib Johnson

Damn, det känns som att Gud hörde mig idag! Satte mig på bussen efter en seeg dag i skolan och tryckte play på min Ipod. Sköna vågor av falsett strömmade in i mina öron när jag med slutna ögon lyssnade på Musiq Soulchild - So Beautiful och tänkte att det var ett riktigt bra tag sen man fick höra nåt nytt från min vän Musiq. Han har knappt haft något nytt material ute efter albumet On My Radio som kom i höstas.

Musiqs mjuka toner tystnade efter ungefär fyra minuter, inte långt innan jag hade trampat in i mitt rum med en tallrik nudlar i ena handen och datorn i den andra. In på internet och damer och herrar ni anar inte vad jag hittade där.. Videon till So Beautiful, det första jag såg!

Nog om det. Tack Gud, du gjorde min dag!










Musiq Soulchild - So Beautiful

Älskar Musiq, älskar den här låten men fattar inte riktigt grejen med fotograferingen i videon..

Ni får även videon till första singeln från Lil Waynes rockplatta Rebirth.



Lil Wayne - Prom Queen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar